Poslání a vize

Pro zdraví a dobrý stav našich zákazníků spojujeme vědecké poznatky s tradičními léčitelskými znalostmi. APOMEDICA je od svého založení v roce 1968 rodinnou firmou. Tehdy a dnes dodržujeme naše vysoké nároky na kvalitu, stejně jako nejpřísnější farmaceutické standardy.

  • Mag. Ruth Fischer
    Vedení společnosti Apomedica

    Náš závazek

    „Cítíme se zavázáni člověku. Proto vyvíjíme s radostí a nadšením výrobky, které člověku dneška přináší zvláštní výhodu pro zdraví zítřka.“

    Mag. Ruth Fischer
    Vedení společnosti Apomedica

Naše poslání

Využíváme znalostí o léčivých účincích přírodních látek a spojujeme je s aktuálními vědeckými poznatky. Z toho vytváříme přírodní produkty, které jsou zcela věnovány zdraví a potřebám člověka. Našim hlavním cílem jsou rostlinná léčiva a přírodní látky na základě poznatků tradičního evropského lékařství.

Naše vize

Naše firma patří k top 3 na OTC trhu v Rakousku a vytváří si pozici na vybraných cílových trzích v rámci EU. Vidíme se jako inovativní a ambiciózní firma. Chceme, aby nás zákazník vnímal jako první volbu a kompetentního experta na zdraví.

Naše hodnoty

Ve středu našeho zájmu stojí člověk. Přebíráme odpovědnost vůči našim zákazníkům a našim spolupracovníkům. V hledáčku naší každodenní práce stojí naši zákazníci, našim cílem je spotřebitele nadchnout. Naši spolupracovníci jsou základem našeho úspěchu. Proto je pro nás důležitý vzájemný respekt a neustálé vzdělávání.

Příroda a věda

Znalosti o léčivých účincích přírody a aktuální vědecké poznatky.

Jsme angažovaní

Jsme nadšení pro téma zdraví, pracujeme na něm v týmu a držíme slovo.

Usilujeme o nejvyšší kvalitu

Od surovin až po hotový výrobek, stejně jako v našich službách, je pro nás nejdůležitější nejvyšší kvalita. Naše výrobky plní to, co slibují.

Jsme inovativní

Orientujeme se stále v nejnovějších vědeckých poznatcích a požadavcích trhu a vyvíjíme z nich nová řešení z přírody pro zdraví a životní energii. Podporujeme a vyžadujeme inovativní způsob myšlení ve všech oblastech podnikání.